Fota
DATUM: 2013-08-06 | TID: 12:28:57 | KATEGORI: Vardag

Hej hopp, igår blev de så att Susanna tog bussen över till moi för att fota lite och umgås, vi gick igenom massa gamla bilder från föra året, tiden går så fort!! :o kan inte fatta att jag redan känt henne i ett år nu!
Iaf så sen åkte vi iväg mot skogen för att fota lite de tog ca 1 timma, jag iaf fota lite natur de kommer upp på bloggen lite senare!
Sen så begav vi hos hem igen jag la över bilderna och packade mina saker till stugan som va vårt nästa stopp, vi bada så mkt att vi är helt döda i kroppen, sen åkte sussi hemåt och jag har nyss tittat på en bond film

https://cdn3.cdnme.se/4210043/7-3/pic_52002251e087c337544a198a.jpg" class="image">





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?