Helg
DATUM: 2013-08-25 | TID: 10:40:11 | KATEGORI: foto

Hej hop, söndag, första helgen redan! Kan ni fatta att de redan har gått en vecka och  i morgon börjar en ny! Tänkte skriva lite om vad jag har gjort under helgen. I fredags blev de att fira Linns födelsedag, de va riktigt kul! Kom hem runt 1, sen igår åkte jag tillbaka till Linn hjälpte henne och städa, sen när jag kom hem följde jag med min mamma ,mormor, morbor och Solveig (hela släkten) haha! Iaf vi åkte och fika vi vår båtsluss. Hmm sen vad gjorde jag mer igår, jag slappa och läste lite åt tacos! Idag hörde jag något om en båt tur så vi får se vad som händer idag! 
Hade ingen bilder från helgen (måste bli bättre på att ta bilder lite då och då) men ni får några andra bilder jag tog i stugan för ett tag sedan!
 

♥ SKRIVET AV lovisa - foto & vardag

fint:)

Svar: Tack så mycket :)
emmajanssons.blogg.se

DATUM: 2013-09-15 | TID: 15:55:29
BLOGG/HEMSIDA: http://lovisaerika.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?