Turbo
DATUM: 2013-10-28 | TID: 23:15:50 | KATEGORI: Vardag

Så idag ville jag och susanna hitta på ngt så vi tog en sväng till karlstad och spontant såg en bio film också (Turbo) en barn film om en super snabb snigel. Hahah den va faktiskt ganska bra må jag säga! Sen visst vi inte riktigt vad vi skulle hitta på tills bussen kom så jag gick och tog kort till mit ID, de regna ute så de ser ut som att jag har fett hår.. Kul! Och då passerade vi hotelet John och Edward stanade sisst på när dom va här, ta mig tillbaka!! 
Men iaf en riktigt rolig dag men nu är man typ pank haha, hatar att allt måste kosta så mkt.. Håller ju samtidigt på att sparar pengar till panto (Irland) haha älskar men hatar pengar.. 
Godnatt folk! 









Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?